Automobilio nuvertėjimas
Brangesnis supirkimas, Viktoras
8 670 528** [rodyti]

Automobilio nuvertėjimas

Automobilio nuvertėjimas yra toks neišvengiamas kaip mirtis ar mokesčiai. Geros naujienos tokios, kad įmanoma atpažinti ir sušvelninti jo padarinius.

Dauguma mašinų per pirmus tris metus praranda 50%-60% savo vertės. Nuvertėjimo greitis priklauso nuo daug faktorių, kurie yra skirstomi į tris kategorijas: kaina, eksploatavimo išlaidos bei kokybė (kurios tikitės ir reali).

Kaina

Išliekamoji automobilio vertė yra išreiškiama kaip procentas Naujo automobilio kainos. Procentais nuvertėjimas tarp didelių bei mažų mašinų skiriasi nedaug, bet verčiant tai į litus skirtumą reikėtų apgalvoti. 50% nuvertėjimas naujam 40 tūkst. lt automobiliui reikštų jog po trijų metų jis bus vertas 20 tūkst., na o prabangesnė 160 tūkst. Lt vertės mašina bus teverta 80 tūkst.

Prancūzai ilgai bandė įtikinėti jog jų „premium“ klasės automobiliai yra tokie pat geri kaip Mercedes ar BMW ir gali su jais varžytis. Viso to rezultatas, Citroen nutraukė savo prabangaus sedano C6 gamybą, kuri buvo viena greičiausiai nuvertėjančių automašinų visoje automobilių istorijoje.

Ir vis dėl to tai nebuvo bloga ar prastai surinkta mašina, bet realybė tokia, kad kol didelės prancūziškos mašinos nebus matomos kaip kokybės etalonai, tol jų nuvertėjimas bus žymiai didesnis nei vokiškų atitikmenų.

Eksploatavimo kaštai

Dėl įvairių politinių neramumų daugumoje naftą tiekiančių šalių bei dideli augimai rytų rinkose įtakojo kuro kainų kilimą. Ekonomiškumas- viena svarbiausių savybių norint sumažinti nuvertėjimą. Labiausiai nukentėjo prabangūs benzininiai sedanai. Jų kainos krito labai dramatiškai ir tai gali pasirodyti kaip geras pirkinys. Bet nereikėtų pamiršti kad ne benzino pilti teks daugiau, tokių automobilių atsarginės dalys kainuoja lygiai tiek pat kiek ir prieš automobilio nuvertėjimą.

Kokybė

Skaitmeniniam amžiuje nesunku surasti daug nuomonių apie įvairias automobilių markes ir dar svarbiau- daug statistikos. Matome, kiek automobilių buvo atšaukta dėl tam tikrų gedimų, įvairias techninės apžiūros ataskaitas bei įvairias automobilių apžvalgas. Teigiama ar neigiama, ši informacija atitinkamai paveiks automobilio nuvertėjimą.

Tiesa sakant, šiuolaikinėje rinkoje nedaug prastų automobilių. Bet įgauti gerą vardą užtrunka žymiai ilgiau.

Geras pavyzdys yra Ford bei Opel kompanijos, jos daug dirbo kad įgautų vartotojų pasitikėjimą, bet dabartinių modelių kokybė yra nepriekaištinga. Vis dėlto, senos idėjos vis dar gajos, apie neduodanti miegoti opelių rūdijimą ir panašiai.

Nuvertėjimo švelninimas

Geriausia pirkti populiarių gamintojų populiariausius modelius- nedidelius hečbekus- Volkswagen Golf, Opel Astra… Žinoma, tokie automobiliai netiks kiekvienam, taigi teks ieškotis kitų būdų kaip išvengti pinigų praradimo, tarkim pirkti 3 metų senumo automobilį.





Grįžti atgal